על רקע העדויות נגדו והסערה הציבורית, דירקטוריון רדיו תל אביב 102FM חוזר בו והחליט להוציא את דידי הררי לחופשה לאלתר מתפקידו כמנכ"ל והן מהגשת תוכניתו – כך נמסר הערב (שבת) מהתחנה. במקומו, תמונה כמ"מ מנכ"ל דייזי אילברט, סמנכ"ל הכספית של התחנה. במקום תוכניתו של הררי, תשודר תוכנית מוזיקה.
"הדירקטוריון מבקש להדגיש כי הוא קשוב לרחשי עובדי התחנה", נמסר. "העובדים הם הלב הפועם של רדיו תל אביב וחופש הביטוי הוא נר לרגלינו. כפי שנהגנו עד כה וכך יהיה גם בעתיד – נעשה הכל על מנת לשמור על מרחב עבודה בטוח ומכבד ושמירת כבודו של כל אדם ועובד בתחנה".
ערב פרסום התחקיר על שורה של הטרדות מיניות לאורך שנים מצידו של הררי, סירב דירקטוריון תחנת הרדיו שהררי עומד בראשה לנקוט בצעדים נגדו. בחמישי האחרון נמסר מטעמם: "לא מצאנו בסיס לנטען כלפיו ולכן אין עילה לשנות את מעמדו כמנכ"ל רדיו ת"א. תוצאות הפוליגרף שעבר מרצונו מגבות את גרסתו שהמקרים שהובאו בעילום שם לא אירעו או הוצאו מהקשרם. בנוסף, ציטוטים שהוצגו בכתבה מטעם אנשי מקצוע שעבדו עמו במהלך השנים, בין אם ברדיו 103 או בקרב מנהלים באוניברסיטת אריאל, גם הן עדות שלא התקבלו טענות מהסוג שנטען כלפיו".
אלא שביקורת על ההחלטה הגיעה מאז פרסום התחקיר מתוך עובדי ושדרני התחנה. אייל ברקוביץ' תקף בשידור: "מתחוללת סערה גדולה בעקבות תחקיר עיתון 'הארץ' על המנכ"ל שלנו. הדירקטוריון הוציא הודעה ואומר כי 'הררי זכה לתמיכה ולחיבוק חם מכל העובדים, נשים וגברים כאחד'. זה אותו דירקטוריון שזימן אותו לשיחת אזהרה לפני כמה חודשים בגלל התנהגות בלתי הולמת".
"מבירור קטן שעשיתי עם עצמי, לא בדיוק הבנתי מעצמי שאני נוטה לחבק את מנכ"ל הרדיו על כל מעשיו", הוסיף ברקוביץ'. "אז אם הדירקטוריון מוציא הודעה בשמם של כל העובדים, הוא צריך לעבור עובד עובד ולשאול אותו אם הוא באמת מחבק את מנכ"ל הרדיו בעקבות התחקיר שנעשה עליו. עכשיו, אם התחקיר נכון או לא נכון, את זה אני לא יכול לדעת. אני רק יכול להגיד שאין עשן בלי אש, ואני יכול להגיד שאני ממש לא תומך ולא מחבק מנכ"ל שעושה דברים כאלה".
גם העיתונאית חן ליברמן התייחסה לפרשה בשידור חי ב-102FM ואמרה: "מדובר בתחקיר רציני של עיתונאי רציני. זה תחקיר שמדבר בעד עצמו. לא נעים להיות בסיטואציה הזו עכשיו, לא נעים לי לחשוב מה עובר על דידי. מה שמרתיח בעיקר זו ההודעה של הנהלת הרדיו והדירקטוריון, הודעה שנראית כאילו קפצה עלינו מהאייטיז. כמי שמשדרת ברדיו אני לא יכולה לשתף פעולה עם האמירות האלה. אם ברדיו באמת מייחסים חשיבות גדולה לנושא, ראוי שיבדקו את הנושא בצורה קצת יותר רצינית ולא להוציא הודעה כזו שעתיים אחרי שהתחקיר פורסם".
ליברמן הוסיפה: "אני את החיבוק שלי רוצה לתת לעובדות בתחנה שהתראיינו בתחקיר הזה, לקחו סיכון ענק נגד הבוס שלהן. הן ידעו שיכולות להיות לכך השלכות. כשההנהלה מתעלמת בגסות מאותן עובדות, היא פשוט לא רואה אותן, בדיוק כמו שגבר מטריד אישה – הוא לא רואה אותה".

