הפועל באר שבע צפויה לדרוש ניצחון טכני בדיון שייערך מול בני סכנין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המועדון מסתמך על עדותו של מפקד המחוז הדרומי, שפיקד על האירוע והבהיר כי שוטריו פרוסים מסביב למגרש ומבחינתו ניתן לקיים את המשחק.
"בכל משחקי ליגת העל, המשטרה לוקחת אחריות והקבוצות מיישרות קו", אמרו במועדון, "כאן פתאום זה לא הרגיע את אנשי סכנין. אלונה ברקת דיברה עם השחקנים של סכנין והיו כאלה שכן רצו לעלות לשחק". עוד הוסיפו בבאר שבע: "אף אחד לא תקף את אוהדי סכנין. זו הייתה קטטה מכוערת בין הקהלים והמשטרה טיפלה בנושא. האחריות לאי קיום המשחק היא של סכנין וזו עובדה".
יחד עם זאת, במועדון הדרומי מבינים כי גם להם אחריות על כך שעשרות אוהדים ירדו לכר הדשא ותקפו את אוהדי סכנין עם מקלות פלסטיק שמשמשים בדרך כלל להנפת הדגלים. לפיכך, באר שבע תעמוד לדין בנסיבות מחמירות והעונש על כך בתקנון החדש הוא הפחתת נקודה בפועל כבר בעבירה הראשונה. על כן, הציפייה היא לפחות לקבל ניצחון טכני במשחק ולאחר מכן, אם תופחת נקודה, הדבר עשוי לרכך מעט את המכה המקצועית, עד כמה שניתן.
חשוב לציין, כי שתי הקבוצות היו רוצות לקיים את המשחק ולקבוע את התוצאה שלו על הדשא, אך לא בטוח שהדבר אפשרי אחרי אירועים אלימים כמו שהיו אמש. בארגוני האוהדים של באר שבע הבהירו אמש כי מעבר לביזוי ההמנון, נשמעו לכאורה קללות מצד אוהדי סכנין לעבר החטופים שנמצאים בעזה. בסכנין דחו את הטענה הזו, אך ברור כי מדובר בסוגיה סבוכה שעוד תעלה לא מעט העונה במשחקי ליגת העל ואם לא יימצא לה פתרון, האירועים אמש יהיו רק הקדימון לדברים חמורים יותר.

