אנג'י סטון, זמרת ותיקה של מוזיקת הסול וה-R&B, נהרגה בגיל 63 בתאונת ואן מסוג ספרינטר באלבמה. המועמדת לשלושה פרסי גראמי נהרגה כשעזבה הופעה בשעות הבוקר המוקדמות במונטגומרי, אלבמה.
בתה, דיאמונד סטון, הודיעה על מותה של אמה בשבת בפוסט ברשתות החברתיות. "אמא שלי איננה", כתבה דיאמונד סטון בפייסבוק. נציגתה של אנג'י סטון, דבורה ר. שמפיין, אישרה גם היא את מותה ל-TMZ בעקבות התאונה.
אנג'לה לאוורן בראון, שנולדה ב-18 בדצמבר 1961 בקולומביה, דרום קרוליינה, החלה את דרכה עם שלישיית ההיפ הופ The Sequence בשנות ה-70, לפני שהצטרפה לקבוצת ה-R&B Vertical Hold בשנות ה-90. אנג'י הוציאה את אלבום הסולו הראשון שלה "Black Diamond" בשנת 1999, שהפך למוסמך זהב על ידי ה-RIAA. היא מוכרת בזכות סינגלים כמו "No More Rain (In This Cloud)" ו-"Wish I Didn't Miss You".
על המסך, אנג'י הופיעה בסרטים כמו "The Hot Chick" (2002), "The Fighting Temptations" (2003), "School Gyrls" (2010) ו-"Ride Along" (2014), וכן בפרקים של "Moesha", "Girlfriends" ו-"Lincoln Heights". השחקנית גם גילמה את דמותה של מטרון 'מאמא' מורטון במהלך ריצה של "שיקגו" בברודווי בשנת 2003.
לאחר שאובחנה עם סוכרת מסוג 2 בשנת 1999, אנג'י הפכה לחלק מ-F.A.C.E Diabetes (אפרו-אמריקאים אמיצים מחוברים ומעצימים), שגם אנתוני אנדרסון חבר בו. אנג'י מותירה אחריה את בתה דיאמונד, בנה מייקל ונכדים.

