(ברני ארדוב) | צילום:
ספורט 5
אנשי הפועל ירושלים ביצעו שיחת חתך ושמו על השולחן את הגירעון הכלכלי של המועדון העונה, שצפוי לעמוד על כ-3.5 מיליון ש״ח. הנסיבות המובילות לגירעון הזה נגעו בין היתר להכנסות הכרטיסים הנמוכות במשחקי הקבוצה, ירידה בתמיכה הכלכלית של חלק מהתורמים הקיימים למועדון, עלייה בשכר לשחקנים, רכישת שחקנים, הוצאות אבטחה במשחקים, וכמו כן הוצאות קבוצת הנשים שמצליחה בליגה המקבילה.
הובהר כי העונה הגירעון עוד יתאזן, זאת בזכות עודף כלכלי עימו פתחו את העונה, כשבין היתר העודף הזה מגיע ממכירת ליאור קאסה וכארם זועבי בעונה הקודמת. במועדון העמידו מספר תכניות פעולה לצמצום הגירעון, ובהן אחת מהפעולות המצליחות של המועדון בשנים האחרונות – מכירת שחקנים, שתוכל לסייע בכך. אין מן הנמנע שהקבוצה תמכור שחקנים, ונדמה שדבר כזה צפוי לקרות בקיץ 2025, כיוון שסגל הקבוצה החל להתייצב רק באחרונה, והליגה עוד בחיתוליה.
אחד מהשמות החמים בקבוצה שעושה רושם שיהיה מוצף בפניות הוא סדריק דון, שחקן ההתקפה של המועדון, שהאריך את חוזהו בעונה נוספת בשבוע האחרון. בשיחה דוּבר עליו בשל הארכת חוזהו, ודובר גם על רכישת אחוזים מכרטיס השחקן שלו בעקבות הפוטנציאל שלו, מעבר לאחוזים שהמועדון כבר מחזיק.

