דובר צה"ל התיר הערב (שבת) לפרסום כי סמ"ר זמיר בורק, בן 20 בנופלו, מבית שמש, מפקד כיתת צמ"ה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת 'עקבות הברזל' (401), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
באירוע בו נפל סמ״ר זמיר בורק ז״ל, נפצע באורח קשה לוחם צמ״ה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת ‘עקבות הברזל׳ (401). הלוחמים נפגעו מירי נ״ט לעבר הכוח שפעל בג׳באליה אתמול בבוקר (שישי).
בשני אירועים נוספים, לוחם שריון בגדוד 46, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. ולוחם שריון בגדוד 82, חטיבת ׳סער מגולן׳ (7), נפצע באורח קשה במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ.
ראש עיריית בית שמש, מר שמואל גרינברג: "ליבנו עם המשפחה ברגעי הכאב הללו. בית שמש כולה מרכינה ראש ומחבקת אתכם. נזכור תמיד את גבורתו של בורק והקרבתו למען הגנת עם ישראל".

