בלבנון דיווחו על שלוש תקיפות ארטילריות באזור העיירה אל-חיאם שבדרום המדינה, כמו גם על כטב"ם שטס בגובה נמוך באזור מרג' עיון. כמו כן, הרשת הלבנונית MTV דיווחה כי כטב"ם ישראלי טס בגובה נמוך בשמי ביירות.
דובר צה״ל התיר לפרסום כי לוחם ההנדסה סמ״ר זמיר בורק, בן 20 מבית שמש, נהרג מירי נ״ט בדיר אל בלח שבצפון רצועת עזה. עוד הותר לפרסום כי 3 לוחמים נפצעו קשה – אחד מהם באירוע בו נפל בורק ז״ל, לוחם אחר בדרום הרצועה ולוחם נוסף באירוע מבצעי בצפון.
פיקוד העורף ביטל את הגבלות ההתקהלות בחיפה והקריות ולמעשה התיר חזרה מלאה לשגרה בכל הארץ, מלבד ברמת הגולן, יישובים סמוכי גבול בגליל ובעוטף עזה.
הסיקור החי פתוח

