צילום:
ספורט 5
דרבי משוגע עבר עלינו הערב (ראשון). הפועל ירושלים הובילה פעמיים, בית"ר ירושלים הפכה עם שערים גדולים אבל המילה האחרונה הייתה של האדומים ששיחקו דקות ארוכות בעשרה שחקנים, ובדקה ה-83 ראו את אווקה אשטה נוגח לרשת וקובע 3:3 דרמטי למדי. בסיום, המאמן זיו אריה סיכם את המשחק.
המאמן אמר בסיום: "הבן שלי מתגייס ביום חמישי, יש לנו עוד משחק לפני אבל אמרתי שלפחות לא נישן בלילה בגלל שהוא הולך לצנחנים ולא בגלל התוצאה בדרבי. היום הוא ליווה חבר לגיוס, מישהי אמרה לו `אני חייבת שהפועל ירושלים תנצח`. היא אמרה לו לקחת את ספר התהילים, הספר תהילים הזה הציל אותנו".
"נגד מכבי חיפה היינו קבוצה חזקה ושבוע לפני כן נגד נתניה היינו טובים", המשיך, "היום עוד פעם, באנו לכאן, הקהל אתה רוצה להתעלם ממנו אבל אי אפשר נגד קבוצה במקום הראשון, מפלצת של כדורגל. אתה מוביל פעמיים, עזבו אם מכדורגל טוב או פחות טוב. אני לא יכול להגיד לשחקנים כלום, אנחנו שווים הרבה יותר נקודות, איזה קבוצות הובילו פעמיים על בית"ר העונה במחצית אחת? זו נאיביות".
על סדריק דון שכבש צמד אמר: "אני אשתדל להיות צנוע. יפה שממציאים המצאות שמכבי חיפה רוצים אותו וסנט אטיין וכל זה. סדריק הגיע בפוקס לנוער, אמרנו אחרי שלושה אימונים שישחק רק בבוגרים. אמרתי שהוא ישחק בכל מיני תפקידים אבל שבסוף הוא בעמדה של עלי מוחמד ויותר טוב. הוא שחקן טוב אבל אני לא נותן לו כתרים, יש לו עוד דרך ארוכה לעשות והמקום הכי טוב בשבילו זה הפועל ירושלים".
אריה המשיך: "אתם סתם מקשקשים שטויות, זמנו ללכת למועדונים אחרים יגיע. אני לא קובע, לא פרגנתי לגוני, קאסה וכארם – הם לא פה, יש הנהלה ואם הם יחליטו שצריך ללכת שילך. המקום הכי טוב בחצי השנה הקרובה זה הפועל ירושלים חד משמעית".
לסיכום סיפר: "אמרתי לברק יצחקי שמה שהוא ואלמוג כהן עושים זה מטורף. אני לא מחבב את בית"ר אבל הם גורמים לי לאהוב, אוהדי הפועל ירושלים יהרגו אותי, אבל אני אוהב את מה שהם עושים על המגרש".

