לפי דיווחים בארה"ב הירידה בביקוש לסייברטראק של טסלה מייצרת תופעה בה החברה הופכת רכבים מהסדרה המאובזרת ל"רגילים", וכן מסבה את חלקם לתקינה קנדית. מבחינת ישראל מדובר בחדשות טובות שכן טסלה מסרה מספר רחוק מציפיותיה ולכן, ככל הנראה, תשווק את הרכב גם במדינות נוספות