סמל אוריאל פרץ, בן 23 מביתר עילית, לוחם בגדוד נצח יהודה, נהרג בצפון רצועת עזה, כך הותר הערב (שני) לפרסום. שלושה לוחמים נוספים נפצעו קשה ופונו לבתי חולים ומצבם מתייצב. משפחותיהם עודכנו.
הכוח שהה לפנות בוקר במבנה בבית חאנון כחלק מהרחבת ההתקפה באזור. חוליית מחבלים שזיהתה את הכוח ירתה לעברו RPG ממרחק קצר. פרץ נהרג ושלושת הלוחמים הנוספים חולצו לקבלת טיפול רפואי.
825 חללים נפלו מתחילת המלחמה. אתמול הותר לפרסום שמו של יובל שהם, לוחם גבעתי בן 22 מירושלים, שנפל בתאונה מבצעית בג'באליה. לפי התחקיר, שהם נהרג בעת שצידד טנק, בצה"ל מתחקרים.

