את הדברים אמרה ניצולת הנובה יולי ריטר, בשיחה עם חברתה הזמרת משי קליינשטיין, בוועידת התחזיות 2025 של כלכליסט בשיתוף בנק הפועלים וקבוצת הפניקס. לדבריה: "אני עושה את זה כי למרות הכל, יש לי תקווה. יש לי תקווה יום אחד להרגיש בטוחה, אחרי שהמלחמה תיגמר וכולם יחזרו הביתה, ויהיו ימים בהם אצליח, לצד האובדן, לחיות חיים ראויים"
Source link

