נשיא אוקראינה הגיב באיפוק אחרי שגורש מהבית הלבן והודה לטראמפ ולאמריקה: "אנחנו צריכים שלום צודק". ברוסיה תקפו אותו בחריפות: "חזיר כפוי טובה. זה נס שלא הכו אותו". מדינות אירופה, ברובן המכריע, הביעו תמיכה בקייב. מקרון שוחח עם זלנסקי – ובגרמניה תהו: "איך אפשר לדקור ככה בגב נשיא של מדינה כבושה?"