Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email נועלת הטבלה כבר הוליכה 2:0 נגד הצהובים אבל סיימה את המשחק מתוסכלת. "נמשיך להילחם ונשיג את המטרה למרות איגוד השופטים", הוסיפו שם Source link