סכנין לא מפסיקה להסתבך, אבל היו"ר שלה משוכנע שהכל קנוניה: "עשו לנו מארב. אם לא יהיה משחק בגביע נגד בית"ר, זה הסוף של הכדורגל. המשטרה תקבע תוצאות". על פרשת הכרוז: "פיטרתי אותו בלי לגמגם". על התנהלות המועדון שלו: "עושים טעויות, אבל למה לשלוח אותנו לעזה?"
Source link


