משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי) את ראש עיריית עכו, עמיחי בן שלוש, יחד עם סגנו ומספר חשודים נוספים, כך נמסר מדוברות המשטרה. החשודים נעצרו במסגרת חקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433.
לפי החשדות, במהלך מערכת הבחירות האחרונה לרשויות המקומיות, פעלו בן שלוש וסגנו באמצעות קבלני קולות לקניית קולות בוחרים. בתמורה, על פי החשד, הובטחו תפקידים בעירייה וסיוע בזכייה במכרזים בעיר.
החקירה החלה באופן סמוי בסוף שנת 2024, ועם המעבר לחקירה גלויה היום, בוצעו המעצרים. החשודים הועברו לחקירה במטה להב 433, ובהמשך היום צפויים להיות מובאים לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון. בתגובה, כתב בן שלוש בחשבון הפייסבוק שלו: "הולך תמים ופעל צדק ודבר אמת בלבבו".

