צה"ל תקף הלילה (בין שני לשלישי) בניין בדאחיה בביירות בו שהה מחבל. הבוקר (שלישי) נורתה רקטה מצפון רצועת עזה לכיוון יישובי עוטף עזה, ויורטה על ידי צה"ל.
תקיפה שנייה של צה"ל בביירות בתוך כשבוע: מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונת שב"כ, תקפו הלילה (בין שני לשלישי) מחבל חיזבאללה במרחב הדאחייה בבירות שסייע לתכנון פיגוע בטווח הזמן מיידי נגד ישראלים – כך הודיע צה"ל. לפי דיווחים בלבנון, בתקיפה נהרגו שלושה בני אדם ושבעה נפצעו.
לפי ההודעה, המחבל שהותקף הכווין פעילי חמאס בתקופה האחרונה וסייע להם בניסיון לקדם פיגוע חמור בטווח הזמן המיידי נגד אזרחים ישראלים. בצה"ל אמרו כי "המחבל היווה איום ממשי ומיידי ועל כן צה"ל ושב״כ פעלו לתקיפתו לשם הסרת האיום". עוד נאמר כי "צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול על מנת להסיר כל איום על אזרחי מדינת ישראל"
בתמונות שצילמה סוכנות הידיעות AP ניתן לראות כי בתקיפה נפגעו שתי הקומות העליונות של בניין מגורים, ונזק נגרם לכלי רכב באזור.
הפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה בלבנון החלה בדצמבר. מאז אירעו שני מקרי ירי טילים לעבר יישובי הצפון, שחיזבאללה הכחיש שביצע. בשישי האחרון תקף צה"ל בלבנון לראשונה מתחילת הפסקת האש. יעד התקיפה היה מחסן כטב"מים של חיזבאללה בבניין בדאחייה בביירות.
רקטה שוגרה הבוקר (שלישי) מצפון רצועת עזה ליישובי עוטף עזה ויורטה על ידי צה"ל. אזעקות הופעלו בשדרות, איבים ואור הנר.
ירי הרקטות מהרצועה הבוקר הוא הרביעי מתום הפסקת האש עם חמאס. ב-20 במרץ, עם תום הפסקת האש, בוצע ירי למרכז הארץ; ובשבוע שעבר, ב-24 וב-26 במרת, בוצע ירי לכיוון יישובי עוטף עזה. עוד שוגרו 10 מטחים מכיוון הרצועה.


