צילום:
ספורט 5
ברצלונה ואינטר סיפקו לנו הערב (רביעי) את אחד ממשחקי השנה ולאחר 3:3 במפגש חצי הגמר הראשון בינהן בקטאלוניה. ראפיניה, שסיים את השער עם בישול, זעם בסיום והיה רחוק מלהיות מרוצה.
"המחויבות שלנו היא תמיד לנצח בבית", אמר, "זו לא התוצאה הכי גרועה שהיינו יכולים לעשות, אבל אנחנו נצטרך לתת את הכל כדי לנצח את החצי השני. היינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר, כבר אמרתי שאנחנו סופגים הרבה בבית, וזה גם מה שקרה היום. זה לא מקובל, למרות שצריך גם לתת קרדיט לאינטר".
"אינטר שיחקה מעולה", המשיך ואמר, "הדבר החשוב שעכשיו הכל יכול לקרות. אנחנו נשחק את המשחק שלנו, יכול להיות שהפעם לקחנו יותר מדי סיכונים. רצינו להשיג תוצאה חיובית, אנחנו ננסה להשיג את הכרטיס באיטליה".
בהמשך, התייחס ליכולת האדירה של לאמין ימאל שערך את ההופעה ה-100 שלו בברצלונה ואמר: "כולנו יודעים עד כמה הוא טוב ועד כמה מרשימות האיכויות שלו. זה היה יכול להיות הרבה יותר טוב אם גם היינו מנצחים במשחק ה-100 שלו".

