ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אמש (שבת) את קטאר וקרא לה להפסיק "לשחק בשני הצדדים" בכל הנוגע למלחמה בישראל מול חמאס. "הגיע הזמן שקטאר תפסיק עם הדיבורים הכפולים שלה ותחליט אם היא בצד של הציוויליזציה או בצד של הברבריות של חמאס", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר הרשמי של ראש ממשלת ישראל.
עוד ציין נתניהו כי ישראל "נלחמת מלחמה צודקת בדרכים צודקות", והזכיר כי לאחר זוועות 7 באוקטובר, הוא עצמו הגדיר את מלחמת חרבות ברזל כ"מלחמת גאולה – מלחמה בין הציוויליזציה לבין הברבריות".
בסיום דבריו הדגיש כי ישראל תנצח: "ננצח את המלחמה הצודקת הזו, בדרכים צודקות".

