Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email הכחולים-לבנים התארחו הערב בקטוביץ' לקראת המשחק הראשון ביורובאסקט 2025, נגד איסלנד (חמישי, 15:00). שגב: "יש תחושות טובות, עשינו אימון ראשון חזק הערב ועשינו הכנה מצוינת" Source link