ההחלטה התקבלה "על רקע המצב הביטחוני והכלכלי בישראל". לפי המדיניות הקבועה, פוקס מחלקת 75% מהרווח השנתי שלה; הוצאות ההתרחבות והשפעות השליליות של המלחמה קיצצו ב-13% את הרווח התפעולי השנתי – עמד על 371 מיליון שקל
קבוצת פוקס מקצצת את הדיבידנד השנתי ל-50% מהרווח, במקום המדיניות הנהוגה של חלוקת 75% – על רקע אי הוודאות במשק.
בפוקס מסבירים כי עדכון מדיניות הדיבידנד הוא "מטעמי זהירות על רקע המצב הביטחוני והכלכלי בישראל וחוסר ודאות ביחס להשלכות הימשכות המלחמה והשפעתה על המשק בישראל".
החברה שבשליטת הראל ויזל, שפרסמה הבוקר (א') את הדוחות השנתיים שלה, תחלק בפועל 50 מיליון שקל לבעלי המניות, בהתאם למדיניות המעודכנת. הסכום משקף 56.2% מהרווח הנקי במחצית השנייה לשנת 2023.

פוקס מסכמת את 2023 עם צמיחה בהכנסות, לצד נסיגה בשורות הרווח – הירידה ברווח נובעת מהתרחבות רשתות הקמעונאות של הקבוצה בישראל והתרחבות רשת החנויות נייקי בחו"ל. זאת לצד הפרשה של 12 מיליון שקל על מהלך הסגירה של רשת דרים ספורט המפסידה.
קבוצת פוקס מפעילה בארץ ובעולם 952 חנויות, לאחר שבמהלך 2023 פתחה 85 חנויות, במותגים סאן גלאס, פליינג טייגר וג'מבו יוון. בחו"ל השיקה פעילות של מנגו, ופוקס הום (בקנדה); אמריקן איגל וארי (באירופה).
הכנסות הקבוצה ב-2023 הסתכמו ב-5.4 מיליארד שקל, עלייה של 11% בהשוואה לשנה שקדמה לה. עם זאת, פוקס סבלה מירידה בהכנסות החנויות הזהות, בשל חולשה במכירות בתחום האופנה ובללין, וכן בל הסגירה הזמנית של חלק מהחנויות בעוטף עזה ובצפון הארץ, בעקבות מלחמת חרבות ברזל. חלק מהחנויות בצפון עדיין סגורות.
