לאחר קבלת הכוונה מודיעינית, כוחות צה"ל איתרו והשמידו את אתר ייצור הרקטות הגדול ביותר של ארגון הג'יהאד האסלאמי ברצועה.
פעילות כוחות מגלן ואגוז במרחב שכונת תל-סולטאן ברפיח \\ דובר צה"ל
צוותי הקרב החטיבתיים של עוצבת הקומנדו, חטיבה 401 ויחידת יהל"ם בפיקוד אוגדה 162, פעלו במרחב שכונת תל-סולטאן ברפיח, שם איתרו פיר מנהרה שהוביל למפעל תת-קרקעי לייצור חלקי רקטות ורקטות ארוכות טווח. במקביל לאיתור הפיר, נלחמו הלוחמים במחבלים על הקרקע ובתת-הקרקע, וחיסלו אותם בעזרת רחפנים וטילים מדויקים.
הג'יהאד האסלאמי ייצר באתר זה מאות רקטות ששוגרו במהלך השנים האחרונות. בעקבות השמדתו, נפגעו יכולותיו של הארגון לייצר אמצעים לשיגור לעבר שטחי ישראל.

