בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 16 שנות מאסר על עדי מזרחי, תושב חולון שרצח את יורי וולקוב לעיני אשתו ילנה במעבר חציה בעיר ב-23.11.2022. ראש הרכב השופטים, כבוד השופט טופף: "מדובר בפרשת רצח נוראה, נגדעו חייו של אדם סתם. תופעת השימוש בנשק קר הפכה למכת מדינת ומסכנת את הציבור כולו. עבירת הרצח שבגינה הורשע הנאשם הינה מהחמורות בספר החוקים, שנייה בחומרתה בעבירות הרצח. אילו הנאשם היה מורשע ולא במסגרת הסדר טיעון, היה מקום להרשיע אותו בעונש חמור עוד יותר". לפי הסדר הטיעון, מזרחי הורשע ברצח באדישות והפרקליטות ביקשה לגזור עליו כ-16 שנות מאסר ולא מאסר עולם, לנוכח קשיים ראייתיים בתיק.
על פי כתב האישום המקורי, צעדו יורי וולקוב ז"ל ובת זוגו ילנה באחד מהרחובות הראשיים בחולון. בעודם חוצים מעבר חציה באור ירוק, הגיע מזרחי למקום רכוב על אופנוע במהירות גבוהה, נסע על מעבר החציה ונעצר לאחריו, למרות שבכיוון נסיעתו היה רמזור אדום. משהבחינה ילנה כי מזרחי רכב על האופנוע באופן המסכן הולכי רגל, צילמה אותו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי וביקשה להמשיך בדרכה, כשבשלב זה נפרדה גם מהמנוח שפנה לכיוון אחר.
מזרחי, שהבחין שצולם על ידי ילנה, נסע בעקבותיה וכשהתקרב אליה – חסם את דרכה ודרש ממנה באופן מאיים שתמחק את התמונה שצילמה. בשלב זה, הבחין המנוח במתרחש, הגיע למקום ושאל את מזרחי "מה קרה?". המנוח נעמד בין ילנה למזרחי, שב ושאל אותו: "מה אתה רוצה?" וביקש ממנו להמשיך לנסוע.
ילנה, אשתו של יורי וולקוב ז"ל, בבית המשפט הבוקר
בתגובה, שלף מזרחי מבין בגדיו חפץ חד ודקר עמו את המנוח בליבו. מיד לאחר מכן, נמלט מזרחי מהמקום כשהוא רוכב על האופנוע במהירות. המנוח צעד מספר צעדים, התמוטט על אי תנועה והובהל לבי"ח תוך מאמצי החייאה. כעבור כשעה נקבע מותו של וולקוב.

