צה"ל התיר לפרסום את שמותים של שני לוחמי צה"ל במילואים שנפלו הלילה (שני) במרכז רצועת עזה: רס"ן אייל אבניאון ז"ל ורס"ר נדב אלחנן נולר ז"ל, מחטיבה 8 של חיל השריון.
בפלוגת חרמש וגדוד 121 "מגן המרץ" התייחסו לבשורה הכואבת והסבירו כי בתקרית שבה נפלו איל ונדב נפצעו לוחמים נוספים: "אנו מחבקים ומשתתפים מעומק הלב בצער המשפחות. מועדי הלוויות ופרטי השבעה יפורסמו בהמשך. נמשיך במשימתנו בנחישות וביטחון, דוקא עכשיו מתוך הכאב הגדול עד לניצחון. אנו דואגים לשלומם של חברי הפלוגה ונמצאים איתם בקשר רציף".

