שני זרים בלבד נמצאים בסגל של ז'רקו לאזטיץ' מכבי תל אביב, ובמועדון יודעים שהם חייבים לעבות את הרשימה כדי לממש את המטרות שלהם העונה. ככל הנראה המשימה החשובה מכל היא מציאת מחליף למילסון, שבשישי האחרון נמכר רשמית לכוכב האדום בלגרד.
באתר הצרפתי "רפובליקן לורן" פורסם כי הצהובים מעוניינים בשייק סבאלי, שחקנה של מץ שירדה לליגה השנייה בסוף העונה שעברה. בדיוק כמו מילסון, גם סבאלי בן ה-25 משחק בכנף שמאל. עוד לא הוגשה הצעה רשמית על השחקן, אך לפי הדיווח בצרפת מכבי תל אביב תצטרך להיפרד מסכום משמעותי כדי לשכנע את מץ למכור את סבאלי שחתום במועדון לשנתיים הבאות – 1.5 מיליון יורו. כזכור, אלופת ישראל קיבלה על שחקן הכנף האנגולי שנמכר ב-5 מיליון יורו.
סבאלי ערך בחודש ספטמבר את הופעתו הראשונה והיחידה עד כה במדי נבחרת סנגל. בעונה החולפת בליגה הבכירה בצרפת הוא הבקיע שלושה שערים ובישל אחד נוסף ב-29 הופעות. אם מכבי תל אביב תשלם את הסכום הנקוב, זו תהיה ההחתמה השביעית הכי יקרה בתולדות המועדון.

