חברות התעופה האמריקניות "יונייטד איירליינס" ו"דלתא איירליינס" הודיעו היום (רביעי) על עצירת הטיסות לישראל. זאת על רקע ההסלמה הביטחונית והצורך של הצוותים לשהות בישראל. החברות מפעילות 14 טיסות שבועיות לתל אביב.
"דלתא" הודיעה על ביטול הטיסות מניו יורק לארץ הלילה ומחר ולאחר מכן יבחנו את המצב. "יונייטד" ביטלה את הטיסות נכון לעכשיו למשך כשבוע עד 6.8. מחר צפויים לטוס מנתב"ג קרוב ל-70 אלף ישראלים.
נזכיר, חברות התעופה האמריקניות ביטלו את טיסותיהן לארץ בתחילת המלחמה, ולאחר מכן שבו וביטלו בליל התקיפה האיראנית. החברות שבו לפעילות רק לאחרונה.

