צילום:
ספורט 5
הפתעה. איגה שביונטק, המדורגת מספר אחד בעולם, הפסידה 6:2, 7:5 היום (חמישי) לג`נג צ`ינוון מהמקום השביעי והפסידה בחצי הגמר של טורניר הטניס האולימפי, כשהיא יכולה עדיין להאבק על מדליית הארד.
שביונטק התקשתה במערכה הראשונה בה הפסידה 6:2. נראה כאילו היא בדרך לקאמבק גדול כשהובילה 0:4 במערכה השנייה, אך הפולנייה נשברה פעמיים ברצף והתפרקה כל הדרך להפסד 7:5.
שביונטק נחשבת לטניסאית החימר הטובה בעולם וניצחה ב-4 מ-5 טורנירי הרולאן גארוס האחרונים, כולל אלו ב-3 השנים האחרונות. ג`נג הודחה בסיבוב הרביעי ב-2022, הישגה הטוב על חימר עד היום, והגיעה לגמר אוסטרליה הפתוחה.
אצל הגברים, קרלוס אלקרס התאושש מההדחה בזוגות. הוא ניצח 3:6, 6:7(7) את טומי פול מהמקום ה-13 בעולם אחרי שעתיים, ויפגוש בשלב הבא את המנצח במשחק בין קספר רוד לפליקס אוז'ה אליאסים.

