בבית הדין הצבאי בבית ליד מתקיים הבוקר (ראשון) דיון בהארכת מעצרם של שמונה לוחמים החשודים בהתעללות במחבל נוח'בה במתקן הכליאה בשדה תימן. נכון לשעה זו – אין מפגינים מחוץ לבסיס.
המשטרה הצבאית פשטה על מתקן הכליאה בשדה תימן – החיילים מתבצרים // 27א'
לפי החשד, הלוחמים תקפו את המחבל וביצעו בו מעשה סדום באמצעות אלה. תחילה נעצרו תשעה לוחמים, אך בדיון הקודם אחד מהן שוחרר ומעצרם של השמונה הוארך. המשטרה הצבאית מבקשת את המשך מעצרם של הלוחמים.
מעצרם עורר זעם גדול כאשר חוקרי מצ"ח פשטו על מתקן הכליאה כשהם רעולי פנים ועצרו את הלוחמים. מפגינים רבים הגיעו לבית הדין הצבאי בבית ליד והצליחו בשלב מסוים לפרוץ לתוך הבסיס. בסופו של דבר הם נהדפו החוצה. הרמטכ"ל הגיע לעקוב אחר האירועים מקרוב. בעקבות כך המשטרה וצהל הקימו מחסומים בכניסה לבסיס.

