אזרח ישראלי בן 36, שאמור היה לרצות עונש של 25 חודשי מאסר בארץ בגין שוד, נעצר השבוע ביוון בעקבות מידע שהתקבל ממשטרת ישראל. כך דווח בסוכנות רויטרס.
המשטרה גילתה כי הוא נחת ביוון ב-20 ביולי בזהות בדויה. העבריין הישראלי נעצר ליד מסעדה הממוקמת בבית כנסת במרכז אתונה. העצור היה מבוקש בידי ישראל גם לצורך חקירה בגין חשד למעורבותו בניסיון רצח באמצעות מטען חבלה.
לפי הדיווח, המשטרה קיבלה את המידע על הישראלי, שנכנס ליוון עם דרכון מזויף, באמצעות האינטרפול. תובעי המשטרה ביוון ביקשו את הארכת מעצרו.

