השופט הצבאי בבית הדין נענה לבקשת התביעה הצבאית מהבוקר (ראשון) והאריך את מעצרם של חמשת החשודים בהתעללות החמורה במחבל הנוחבה עד ליום שלישי.
עוד לפני ההחלטה, התקיימה הפגנת מחאה סמוך למחנה בית ליד בשרון. עשרות מפגינים הגיעו למקום כדי להביע את תמיכתם בחיילים ולמחות נגד המעצר המתמשך.
המפגינים התאספו מול בית הדין הצבאי בבית ליד, שם נערך דיון הארכת המעצר של חמשת הלוחמים. ההפגנה נערכה תחת הססמה "אל תגעו בלוחמים", כאשר המשתתפים נשאו שלטים עם כיתובים כגון "אוהבים את חיילי צה"ל", "ישוחררו חיילנו הגיבורים", "מאמינים לכם", ו"בזמן שהם בגדו החיילים נלחמו".
במהלך ההפגנה נשמעו קריאות גנאי נגד הפרקליטה הצבאית הראשית. המפגינים קראו: "לעצור את הפצ"רית, לשחרר את הלוחמים", "שחררו את הלוחמים שלנו", ו"עם הנצח לא מפחד מפצ"רית ארורה".
המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים מול הכניסה לבסיס כדי למנוע ניסיונות פריצה. הוקמו מחסומים, גדרות ואף גדר תיל מול הבסיס. במהלך האירוע, המשטרה עיכבה לחקירה תושב חיפה בחשד שהתקרב עם רכבו

