עד כדי כך חסר להם חסף? באנגליה חשפו אתמול (רביעי) פרטים חדשים ולא מחמיאים בלשון המעטה על התכנית הכלכלית של בעלי מנצ'סטר יונייטד, סר ג'ים ראטקליף, שכזכור רכש 25 אחוזים ממניות המועדון בחודש דצמבר האחרון.
על פי ה"דיילי מייל", חלק מאנשי הצוות חשפו כי חלוקת קופסאות האוכל החינמיות לעובדים בימי המשחקים נגמרה, ובמקום זה חלקם מעידים על קבלת שאריות מזון של הבכירים במועדון ובהנהלת אצטדיון האולד טראפורד.
עוד על פי הדיווחים, עובדי המועדון נאלצים לאכול את הארוחות בשירותים, שכן בסמוך אליהם מוקמו שולחנות האוכל. "אתה יוצא מהתא ומישהו יושב מולך ואוכל", אמר אחד מהם.
בנוסף להכל, בתאי הצפייה הפרטיים חולקו בעבר תוכניות משחק, וכעת יושבי התאים נדהמו לגלות כי כבר אין חלוקה שלהם, זאת בשל קיצוץ שעל פי המועדון קרה כי רוב התוכניות נזרקו לפח במשחקים.

