פיקוד העורף הוציא הלילה (שבת) התרעה על חדירת מחבלים בכרמי צור שבגוש עציון, והורה לתושבי האזור להיכנס למבנה, לנעול את הדלתות ולסגור את החלונות, זאת לאחר שהתקבל דיווח על חשוד אשר פתח בירי בתוך היישוב והופעל נוהל "אביר לילה ג'".
על פי הדיווח שהתקבל במד"א המחבל ניסה לפרוץ את מחסום היישוב, נורה ונוטרל. במוקם נרשמו שני פצועים בגפיים. האירוע עודנו מתנהל, והפרטים עדיין בבדיקה מחשש להימצאותו של מחבל נוסף ביישוב. במקביל לאירוע הנ"ל, נשמע פיצוץ בסמוך לתחנת הדלק בצומת גוש עציון. שני גברים בני 24 ו-34, נפצעו בתקרית, ופונו לביה"ח שערי צדק.

