נטלי צנגאוקר, אחותו הצעירה של החטוף מתן צנגאוקר, נרמסה אמש (שבת) על ידי פרש משטרתי במהלך ההפגנה השבועית לשחרור החטופים בגשר הקריה. צנגאוקר בת ה-19 הועברה לבית החולים איכילוב, שם פרסמה סרטון בו היא מבהירה: ״גם פרש משטרתי לא יעצור אותי מלהפגין למען מתן ושאר החטופים, מחר יוצאים כולם להפגין בשבילם״.
ד"ר ולדימיר טנק, סגן מנהל מחלקת ההשתלות בבית החולים בילינסון, נעצר כשניסה לסייע לה. על פי דיווח ראשוני, ד"ר טנק ניסה להעניק סיוע רפואי לאחותו של החטוף מתן צנגאוקר. פרופ' חגי לוין, מנהל מערך הרפואה של מטה החטופים: "מעצר אלים לאדם שכל חייו מציל חיים. הוא 'האויב' של משטרת ישראל".
על פי תמונות ראשונות נראה ד"ר טנק כשהוא מובל לניידת בדרכו לתחנת מסובים של משטרת ישראל. בית החולים בילינסון וההסתדרות הרפואית בישראל טרם הגיבו למעצר.
ח"כ נעמה לזימי התייחסה לאירוע ואמרה: "כרגע מנהל המחלקה בחו"ל ואם יש השתלת חירום סגן המנהל לא נמצא! הוא איפשהו אצל השוטרים כי אנחנו לא מוציאים באיזו תחנה הוא. פניתי לשר הבריאות וראש המטה שלו שיפעלו בנושא. המשטרה איבדה את זה ויש לכך השלכות מרחיקות לכת על שלום הציבור ובריאותו".

