N12
| פורסם 01/07/24 14:35
יאיר לפיד | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד כי נתניהו מתכנן לפטר את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה. "השר עמיחי שיקלי הוציא ביום חמישי מכתב לראש הממשלה עם דרישה לפטר את היועמ"שית. מכתבים כאלה מתואמים מראש, ונועדו "לשתול" את הרעיון", אמר.
לפיד הוסיף: "האופוזיציה לא תעבור על זה בשתיקה ולא במחאות מנומסות מהיציע. לא נסכים להיות חלק ממשטר לא דמוקרטי. לא נקבל חזרה למהפכה המשטרית – בזמן מלחמה, על סטירואידים". הוא המשיך: "לא נפסול שום צעד ושום פעולה, החל מהשבתות המוניות והחרפת המאבק ברחובות ועד התפטרות קולקטיבית מהכנסת. לא נשתתף בהעמדת פנים שישראל היא דמוקרטיה אם היא תפסיק להיות כזו."
"אתמול בישיבת הממשלה זה כבר נוהל בגלוי, ובעידודו של נתניהו. אמסלם שוב קרא לפיטוריה, הם תקפו בגסות ובאלימות את המשנה ליועצת גיל לימון. כלי התקשורת של מכונת הרעל – ערוץ 14, גלי ישראל – קוראים לפיטוריה ללא הרף. זה קמפיין מתוזמר שמגיע ישירות מלשכת ראש הממשלה", לפיד האשים.

