השר יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) השווה אמש (שני) בין גילוי עריות להומוסקסואליות. (צפו בקטע בראש הכתבה)
בראיון לערוץ הכנסת הוא נשאל על ידי ניר גונטז' מדוע שהומוסקסואלים לא יקבלו את אותם זכויות והטבות שמקנים חיי הנישואים והגיב: "אשיב לך באותו טיעון – האם אבא ובת יכולים להתחתן?". גונטז' השיב בשלילה כיוון שמדובר ב"גילוי עריות" ו-וסרלאוף החליט להקשות: "אח ואחות יכולים להתחתן?".
המראיין השיב: "זה ניצול קטין". השר הגיב לו: "למה זה ניצול של קטין? הם אוהבים אחד את השנייה". גונטז' העיר לו כי "ההשוואה צורמת".

