הפועל חולון ממשיכה לפעול במרץ להרכבת הסגל לעונה הקרובה וקרובה לצרף את הסנטר האמריקאי מרכוס בינגהאם שסיכם את תנאיו במועדון וצפוי להתאחד מחדש עם גיא גודס. על מועמדותו של הסנטר האמריקאי פורסם לראשונה ב״ישראל היום״.
בינגהאם (23, 2.13), שיחק בעונה החולפת בהפועל חיפה ושיתף פעולה עם גודס שמונה לאחרונה למאמן הפועל חולון. בעונה החולפת העמיד הסנטר ממוצעים של 14.3 נקודות, 8.1 כדורים חוזרים ו-1.1 אסיסטים למשחק. אם יצטרף, בינגהאם שוב ישתף פעולה עם דקארי טאקר, עימו שיחק בעונה החולפת בכרמל.
מי שעשוי להשלים את הקו הקדמי לצד בינגהאם הוא הפורוורד/סנטר האמריקאי בן מור, עימו מנהלים משא ומתן בימים האחרונים. מור (29, 2.03) זכור לאוהדי הכדורסל בישראל מתקופתו בהפועל באר שבע/דימונה בעונת 2022/23, אז בלט והעמיד ממוצעים מרשימים של 15.9 נקודות, 8.0 כדורים חוזרים ו-2.5 אסיסטים. מור שיכול לשחק בעמדות 4 ו-5 שיחק בעונה החולפת בליגה הטורקית בשורות בודרומספור ותרם 7 נקודות ו-6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. קבוצה נוספות שמעוניינת בשחקן היא הפועל גלבוע גליל.

