ראש מטה מרכז בכוח לעובדים המאגדת את מוסדות התרבות בעיר: "מדובר באוצר לאומי של כולנו. לא ייתכן שהעירייה מובילה מהלך כזה ללא הידברות עם וועד העובדים. כ-400 עובדים ועובדים חוששים כרגע למקום עבודתם". בכונת האיגוד להכריז על סכסוך עבודה בימים הקרובים
Source link

