צה"ל הודיע הערב (שבת) כי איתר מספר גופות במהלך הלחימה ברצועת עזה. בשלב זה הכוחות עדין פועלים במרחב ומבצעים תהליך לחילוץ ולזיהוי הגופות שיימשך מספר שעות. יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן הגיב ותקף: "היה ויגיעו בשורות איוב נתניהו לא יוכל להתחבא פעם נוספת מאחורי גבו של דובר צה"ל. אני דורש מנתניהו: האיש שהפקיר הוא גם האיש שיודיע. לא תחמוק מהבשורה. לא תחמוק מהאשמה".
בסמוך לכך, פרסמו מטה משפחות החטופים הצהרה בה הודיעו: "החל ממחר המדינה תרעד. אנחנו קוראים לציבור להיערך. עוצרים את המדינה". על כך פרסם גולן הודעת תמיכה: "מחר כולם ברחובות".
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "בנינו ובנותינו מופקרים ומתים בשבי ונתניהו עסוק בספינים. לא ציר פילדלפי ולא חיסוני הפוליו מעניינים אותו אלא רק הקואליציה ולשמור את סמוטריץ׳ ובן גביר. בדרך הוא מרסק את המשפחות ואת עם ישראל. אנחנו נמשיך לעמוד לצד המשפחות ולחבק ולשמור עליהן בשעות קשות".
ח"כ נעמה לזימי, שמשתתפת מדי שבוע בהפגנות לשחרור החטופים, מסרה: ״כולנו אתכם! צריך להרעיד את המדינה. לא לתת לזוועה הזאת לעבור בשקט. לבחור בחיים ולא בעוד שכול וכאב.״

