אחרי שרכש 10% מאינטל, עתה שוקל הממשל באמצעות הפנטגון לרכוש חלק מיצרנית מטוסי הקרב, וחברות ביטחוניות נוספות; לוקהיד "בבסיסה היא כבר זרוע של הממשל האמריקאי", כי רוב הכנסותיה מגיעים מחוזים עם הצבא, כך לדברי שר המסחר; כמו אינטל, גם מניית לוקהיד מתקשה להתרומם בשנים האחרונות, ונופלת בתוך שנה ב-20%
Source link
