צילום:
ספורט 5
אחרי ההפסד להפועל ירושלים, הפועל חולון חזרה ובגדול. קבוצתו של גיא גודס הביסה היום (שישי) 64:97 את אליצור נתניה, במשחק שהיה במעמד צד אחד בלבד בהיכל הטוטו.
קבוצתו של עידן אבשלום אומנם קלעה ראשונה במשחק, אך בהמשך לא הובילה אפילו לשנייה אחת במשחק, וחולון פתחה פער של 14 נקודות כבר ברבע הראשון בהובלת אלייז'ה מיטרו-לונג (17 נקודות).
המגמה הצהובה-סגולה המשיכה גם ברבע השני, וריצת 4:25 של חולון בתחילת הרבע השלישי סגרה עניין, ורוב המחצית השנייה הייתה בעיקר לפרוטוקול.
מרקוס בינגהאם סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים. נתנאל ארצי הוסיף 14 נקודות ויצא ב-5 עבירות וג'יילן אדאמס קלע 12 משלו. אריק רומרו בלט אצל המפסידה עם 12 ו-7 כדורים חוזרים, ולצידו קרלוס מרשל (10 ו-7 ריבאונדים) היה היחיד שקלע בספרות כפולות בנתניה.
חולון תקווה להמשיך במומנטום גם ביום רביעי, כשתתארח אצל איגוקאה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, ובשבוע הבא תארח את עירוני נס ציונה. מנגד, נתניה שמדורגת אחרונה בליגה עם ניצחון בודד עד כה, תקווה להתאושש ביום שני הבא (11 בנובמבר) נגד הפועל באר שבע.

