זעם בקרב שרים בממשלה בעקבות שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמיה, לצד 50 עצירים נוספים.
בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה כתב השר עמיחי שיקלי: " אפשר לקבל הבהרה מיואב גלנט למה האיש הזה שבבית החולים שלו רצחו חטופים ופעלה מפקדת חמאס משוחרר?".
בן גביר כתב: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב"כ הביתה. הוא עושה מה שהוא רוצה וגלנט איתו על מלא. שמים פס על הקבינט והממשלה. הוא מנהל מדיניות עצמאית. עושה מה שהוא רוצה ובדיונים הפך להיות קצין ת"ש של המחבלים. נכון צפוף להם. לא טוב להם אבל הוא אמור לדאוג לתנאים שלהם?".
השרה אורית סטרוק: "שואלת ברצינות: באיזו סמכות?
שר התקשורת, שלמה קרעי שר התקשורת: "ישראל צריכה הנהגה בטחונית חדשה. מהמסד עד הטפחות. הנהגה שתהיה מחוייבת לנצח וגבורת הלוחמים כמו שראש הממשלה מחוייב לה. ויפה שעה אחת קודם".
מזכיר הממשלה, יוסי פוקס: "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה! אם על עסקת חטופים ביקשתם את הסכמתנו על אחת כמה וכמה על שחרור מחבלים ללא שום תמורה!!".
בלשכת שר הביטחון אמרו כי גלנט כי לא היה מודע להחלטה לשחרר את מנהל שיפא, וכי הנושא נמצא באחריות צה״ל. בסביבת גלנט הביעו הבנה לזעם על המהלך.

