Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email אחרי ההדחה מול באר-שבע בגביע, מאמן מכבי חיפה דיבר בפתיחות במסיבת העיתונאים לקראת המפגש (שני, 20:30) מול אותה יריבה בליגה: "אנחנו קבוצה לא מושלמת, זה ברור" Source link