הדיווחים על תקיפה ישראלית באיראן מכניסים את השווקים לדריכות, אולם התגובה יחסית מתונה: מחיר הנפט הגולמי מסוג WTI כבר זינק ביותר מ-4% אולם חזר לעליות מתונות יותר. הדולר זינק בבוקר בחדות אל רמה של 3.82 שקלים, אולם איבד מערכו לאחר מכן. בארה"ב החוזים על הנאסד"ק מאבדים עד 1%
על רקע הדיווחים על פיצוצים באיראן במה שנראה כתגובה הישראלית למתקפה האיראנית, מחירי הנפט הגולמי עולים והחוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט יורדים. המשקיעים חוששים מהתפתחות סכסוך רחב יותר בין ישראל לאיראן, כשברקע גם הורדת הדירוג של S&P לישראל הלילה. במקביל, הדולר רשם הבוקר עלייה מול השקל ונסחר סביב 3.82 שקלים, לאחר שאתמול נקבע שערו היציג על 3.78 שקלים. אך לאחר מכן איבד מערכו ושערו היציג נקבע על 3.783 שקלים.
מחיר הנפט הגולמי מסוג WTI עולה כעת ב-2% לאחר שבשלב מסוים זינק ביותר מ-4%. מחיר הנפט הגולמי מסוג ברנט עולה ב-2.5% לכיוון 90 דולר לחבית.

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב צנחו ביותר מ-1%, אך כרגע התמתנו במעט. החוזים על דאו ג'ונס ירדו ב-0.7%, החוזים על S&P 500 מאבדים 0.9%, והחוזים על נאסד"ק מפחיתים מערכם 1.1%.
