מכבי תל אביב מחפשת אחר חיזוק ישראלי בקו הקדמי ורוצה את אלכס טיוס, אבל באיטליה מדווחים היום (שלישי) כי קבוצתו, וארזה, מעכבת עד כה את ביצוע המעבר. לעודד קטש יש עד ליום שישי בבוקר לרשום שחקן נוסף בסגל, אז נגמרת רשמית העונה הסדירה וגם חלון רישום השחקנים לליגה תם.
על פי האתר 'varesenews', וארזה סירבה לבקשה של הצהובים מלפני 10 ימים, אבל הניצחונות האחרונים שלה גרמו לה כמעט להבטיח את ההישארות בליגה, דבר שבגללו סירבה בתחילה. כעת, כשהדבר כמעט נסגר, הדלת נפתחה והקבוצה יותר פתוחה למעבר.
באתר מדווחים כי עוד אלמנט שיכול להשפיע הוא השכר של הסנטר: "טיוס מרוויח שכר משמעותי בווארזה, חיסכון של חודשיים ממנו שווה לקבוצה עשרות אלפי יורו. זה כסף שיכול לעזור לקבוצה בחיפוש אחר חיזוק אחר ובניית הבסיס לעונת 2025/26". גם אופציה של בייאאוט נותרה על הפרק לפי האתר, אבל כרגע הדברים "נמצאים על הולד".
המשחק הבא של וארזה הוא ביום שבת, יום לאחר המועד האחרון לרישום, כך שמכבי ת"א צריכה לפעול מהר ובנחישות על מנת להחזיר את הסנטר לישראל. אלכס טיוס שיחק בשתי קדנציות שונות במדים הצהובים וזכה איתה באליפות היורוליג, כאשר קבוצותיו הנוספות בארץ היו הפועל ירושלים ומכבי אשדוד, שהביאה אותו לישראל.

