טרגדיה במרכז העיר הרצליה: נער כבן 15 נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה קפץ מדירה בקומה ה־10 במרכז העיר הרצליה, ונחת על דוכן לוטו. על פי המידע הראשוני, בדירה הוא שהה עם חבריו, והוריו נמצאים כעת בחו"ל. במשטרה מתשאלים את החברים שהיו איתו.
שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון הוזעקו לזירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100. עם הגעתם למקום, יחד עם צוותי רפואה, נקבע מותו של הנער. מפקד מרחב ירקון, תת־ניצב צחי שרעבי, קיים הערכת מצב עם גורמי המקצוע. חבריו של הנער, שהיו עמו בדירה, מתושאלים על־ידי המשטרה כחלק מהחקירה.
מעיריית הרצליה נמסר: "באירוע טרגי שהתרחש לפנות בוקר במרכז הרצליה, נהרג נער בן 15. עיריית הרצליה משתתפת בצערה העמוק של המשפחה. גורמי העירייה בשיתוף משטרת ישראל, מלווים משעות הלילה את האירוע המורכב".
ראש עיריית הרצליה יריב פישר: "מרגע היוודע האירוע הטרגי, העירייה, באמצעות האגף לשירותים חברתיים, יחד עם צוותי מינהל החינוך, משרד החינוך והשירות הפסיכולוגי, עוטפים ומלווים את בני המשפחה ואת הילדים שנכחו באסון. בהמשך בכוונתנו לייצר מערך תמיכה כולל לתלמידי התיכון בעיר".
מועד הלוויה טרם נמסר.

