צילום:
ספורט 5
מכבי נתניה יוצאת לדרך חדשה. לאחר פיטורי מרקו בלבול ומינויו של יוסי אבוקסיס בעקבות פתיחת העונה החלשה, המאמן החדש של היהלומים הוצג היום (חמישי) במסיבת עיתונאים ודיבר על המטרות לעונה וגם על התקופה הרעה בהפועל תל אביב.
"התנקיתי, למדתי, חשבתי ואני מקווה שגם אני וגם נתניה נצא מהתקופה הלא טובה הזאת", פתח אבוקסיס. "מקווה שלי ולנתניה יהיה טוב ביחד. יש פה מועדון טוב, חשוב להגיע למקום מסודר שאפשר לעבוד בו ולהוציא את הקבוצה מהמצב הזה. צריך לשפר כמה דברים, מנסה ללמוד כמה שיותר על הקבוצה כדי שנוכל לצאת מהמצב הזה".
אחד הנושאים הבוערים היה כמובן הקדנציה האחרונה שלו בליגת העל, אז הוביל את הפועל תל אביב לירידת ליגה ופוטר לפני סיום העונה. "קבלת החלטות בכדורגל זה לפעמים לטובה ולפעמים לרעה. הרגשתי שזה מה שנכון לעשות", אמר על ההחלטה לעזוב את בית"ר ירושלים לטובת האדומים בעונה שעברה. "כלום לא הלך בהפועל ת"א, זה קורה למאמן. בבית"ר היינו במצב טוב בטבלה, היו חודשיים רעים וזה יצר כדור שלג. אני מאמן 13-14 שנים אז אני יודע ללמוד מטעויות, גם מקצועיות, גם קבלת החלטות וממשיכים קדימה".
כזכור, נתניה הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה במחזור האחרון, והיא מחזיקה ב-4 נקודות בלבד מתוך 24 האפשריות עד כה. הצהובים-שחורים מחזיקים בהגנה החלשה בליגה, ועד כה הוציאו לא פחות מ-16 כדורים מהרשת – ממוצע של 2 ספיגות למשחק.

