כתב אישום יוגש מחר (שני) כנגד העבריינים נאור סוכר ואליאב שירזי בשנות ה-30 לחייהם, תושבי בני ברק ורמת גן בחשד לעבירות של הצתת רכב, ירי ועבירות חמורות נוספות.
בחודשים האחרונים, ימ"ר תל אביב ניהל חקירה מורכבת ומסועפת במהלכה נעצרו שני החשודים חברי כנופיית פשע "אלימה ומסוכנת".
במהלך החקירה הצטברו חומרים שמהם עלה כי החשודים היו מעורבים באירוע ירי לעבר רוכב קטנוע ברמת גן, במהלכו הרוכב נפצע ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בנוסף, שוטרי ימ"ר תל אביב הצליחו לאסוף ראיות נגד החשודים על ביצוע הצתת רכב שנשרף כליל ברמת גן.
תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, המשטרה עצרה את החשודים והצליחה לסכל פגיעה באדם אחר, אותה תכננו להוציא חברי הכנופייה בטווח הזמן המיידי.
מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בתל אביב והוגשה נגדם הצהרת תובע בסוף השבוע האחרון, עם כוונה להגיש כנגדם כבר מחר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.
ביום חמישי, התקיים דיון להארכת מעצרו של נאור סוכר בחשד לשני ניסיונות רצח, הצתת כלי רכב וסחר בסמים. גורמים במשטרה מסרו לוואלה כי הצטברו חומרי חקירה על אודות אירועי אלימות שהתרחשו בתקופה האחרונה על רקע סכסוך בין עבריינים בו מעורב החשוד.
בחודש יולי האחרון השתחרר סוכר מבית הסוהר. לפי חומרי החקירה, הוא שהה אשתו ובנו בחו"ל, ומעשיו התרחשו רק לאחר שחזר ארצה.

