מכבי חיפה חזרה מהפגרה למשחק בצהרי שבת מול מכבי פ"ת, ואם לשפוט לפי המחצית הראשונה, זה עדיין לא זה. הירוקים עלו שוב במערך של 3 בלמים והתקשו לידי ביטוי, כשמי שספג את מירב הביקורת ברשתות הוא ברק בכר, כשהגולשים פחות התחברו למערך בו בחר לפתוח.
מיצתה מכבי חיפה את השלושה בלמים, אין לה אגפים בכלל, לא מגינים ולא קיצונים. נאוהל וסברינה חלשים מאוד כשהם לאורך הקו. יכול להיות שבעקבות הפציעות היא תחזור לקו 4 ותשחק בלי התחכמויות.
— moshe primo (@moshe_primo) November 30, 2024
אוטוטו אנחנו בינואר ומכבי חיפה עדיין לא הצליחה למצוא את ההרכב שלה.
— אור רביד | Or Ravid (@OrRavid) November 30, 2024
נאוהל וסברינה לא ברמה.
הטקטיקה של בכר הורגת את המשחק.— Amit Cohen ️ (@AmitCohen555) November 30, 2024
3 שבועות של כלום. אפס הכנה טאפס חיבור הקבוצה. סברינה ככ רע. מערך לא מתפקד. מצטער, זה לא בכר שהכרנו. יהירות ושחצנות.
— niv tsaig (@niv_tsaig) November 30, 2024
וואלה די ביזיון שעלינו כל כך דומה למשחק המזעזע נגד קטמון.
כאילו בכר לא למד כלום— Yotke (@yotke15) November 30, 2024
בכר, זו לא בושה להגיד שטעית ולבצע שינויים כבר בדקה 30, תשנה לפני שיהיה מאוחר מדי
— Maor Dahan (@maordahan8) November 30, 2024
מערך 3 הבלמים פשט רגל במכבי חיפה.
הוא תוקע את כל ההתקפה.
עד מתי בכר ידבוק במערך הזה?— Asaf Patay (@AsafPatay) November 30, 2024
גם אם ננצח היום, זו לא דרך להרכיב קבוצה אחרי שלושה שבועות פגרה pic.twitter.com/scrrTzlNIr
— MK (@MeidanK) November 30, 2024
1. למה צריך 3 בלמים נגד חלוץ בודד של פ״ת?
2. למה נהואל נשרף כמגן שמאל?
3. אין משחק אגפים. יש בלאגן ואפס תיאום במרכז.
4. סבע לא נוגע בכדורבכר? תתעורר לפני שנגמרת העונה.
— Golan (@golan125) November 30, 2024

