צבא סוריה וערוץ הטלוויזיה הממלכתי הודיעו במהלך הלילה (בין שני לשלישי) כי המגישה ספאא אל-אחמד ושני אזרחים נוספים נהרגו בתקיפה על דמשק, שהם מייחסים לישראל.
אין מקום בטוח: צה"ל חיסל את בכיר החמאס בדרום סוריה
סמוך לשעה 02:00, הרשתות הסוריות החל לדווח על פיצוצים בבירה דמשק ומעט זמן לאחר מכן דווח כי מערך הנ"מ הסורי הופעל נגד "יעדים עוינים".
המרכז המעקב הסורי האופוזיציוני, פרסם כי אחת התקיפות כוונה לבניין מגורים בשכונת היוקרה אל-מזה וההערכה היא כי מדובר בחיסול. לפי התיעודים מדמשק – הותקף רכב באופן ממוקד.
תקיפת רכבת בדמשק (צילום :רשתות ערביות)
מאוחר יותר, ערוץ הטלוויזיה הסורי הממלכתי הודיע, כאומר, כי העיתונאית ספאא אל-אחמד, שמשמשת כמגישה בערוץ המזוהה עם משטרו של בשאר אל-אסד, נהרגה בתקיפה, שהם מייחסים לישראל.
מקור צבאי סורי מסר ל"סקיי ניוז ערביה" כי "ישראל פתחה במתקפה אווירית עם כלי טיס שטסו מכיוון הגולן, אשר כוונה למספר נקודות בעיר דמשק. כוחות ההגנה האווירית שלנו הגיבו לטילים ולמל"טים של והפילו את רובם. התקיפה הובילה למותם של שלושה אזרחים, לפציעתם של תשעה אחרים ונזק משמעותי לרכוש פרטי".

