בית משפט שלום בתל אביב מבקש היום (חמישי) להאריך את מעצרה של האם שרצחה את בנה בן ה-6 בהרצליה, ב-12 ימים נוספים. היא סיפרה בחקירתה כי שמעה קולות של "חוצנים" שהורו לה לבצע את הרצח והודתה כי הייתה תחת השפעת אלכוהול בזמן המעשה. עדיין אין מסקנות סופיות לחוות הדעת הפסיכיאטרית. נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרה של החשודה ב-12 ימים נוספים. סיגל הודתה בביצוע הרצח והתנצלה על כך. לפי שעה, אין חוות דעת פסיכיאטרית בנוגע לכשירותה.
כזכור, החשודה רצחה באכזריות רבה את בנה והכלב שלה בתוך בית מגוריה בהרצליה. לאחר מכן ניסתה להמשיך את מסע הרצח, יצאה לקניון שבעת הכוכבים ובדרך ניסתה לרצוח את אחד מעוברי האורח באמצעות גרזן. היא תקעה את הגרזן שלה במכסה מנוע של אחד הרכבים כשהיו בו אנשים ובסיום הגיעה לכניסה לקניון ותקפה את המאבטח באמצעותו. הוא נפצע בידו ופונה לבית חולים.
בדיון הקודם צוין כי לפני כשש שנים עמדה על גג בניין עם הילד שלה בירושלים, והגרסה שלה למקרה במשטרה היתה עם אמירות שלא קשורות לעולם הזה, בין השאר על חוצנים וה-CIA.
איצקוביץ' נשלחה לחוות דעת פסיכיאטרית ועדיין לא ניתנו מסקנות לחוות הדעת של הפסיכיאטר. המלצתו הייתה לשלוח אותה להסתכלות נוספת, בתנאי אשפוז, לאחר הגשת כתב האישום נגדה, ובכל מקרה שאלת הכשירות תיבחן רק אחרי הגשת כתב אישום.

