מסיכום הרבעון הראשון תחת הבעלים החדשים של הרשת, האחים אמיר, עולה כי הרווחים זינקו ל-89 מיליון שקל – אולם הגידול נבע ברובו מהנדל"ן של הקבוצה ולא מפעילות שוטפת. שיפור משמעותי נרשם במכירות של רשת be, פייבוקס המשיכה לגרום להפסדים
שופרסל פירסמה הבוקר (יום ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2024 – הראשון בחתימת בעליה החדשים האחים אמיר, והאחרון תחת הנהלתו של המנכ"ל היוצא אורי וטרמן והיו"ר הפורש איציק אברכהן – עם צמיחה מינורית של 1.7% בהכנסות, שהסתכמו ב-3.8 מיליארד שקל.
בהכנסות מקימעונאות, רשת הסופרמרקטים גדלה ב-1% בלבד שנובע מגידול במספר הסניפים ומעלייה של 1.8% במכירות בחנויות זהות. המכירות למ"ר ירדו ב-0.1% והסתכמו ב-6,361 שקל למ"ר.

הרווח הנקי זינק ב-35% והסתכם ב-89 מיליון שקל, כאשר הגידול ברווח נבע ברובו מהנדל"ן להשקעה של הקבוצה והכנסות ממכירת נכסים ולא מהפעילות השוטפת.
האחים אמיר, שרכשו לאחרונה את רשת הסופרמרקטים, אמנם חתומים על הדוחות הכספיים, אבל אלה מושפעים בין השאר מתוצאות תוכנית ההבראה של קודמיהם, המנכ"ל היוצא וטרמן והיו"ר הפורש אברכהן.
המבחן האמיתי של האחים אמיר יהיה ברבעון השני ובבאים אחריו, ובשוק מצפים לראות מה תהיה ההשפעה של תוכנית ההבראה האגרסיבית של האחים, שכללה עד כה פיטורים של כ-100 איש במטה כאשר האחים עדיין לא חשפו את מלוא תוכניותיהם לשינויים שהם מתכננים בקבוצה, כמו בחינה מחודשת של המשך קיומו של המותג הפרטי ועתידן של פעילויות נוספות של הקבוצה. בנוסף, נראה שהרשת תחת ניהולם של האחים מתכננת לשים דגש על מבצעים בדומה למתחרותיה כדוגמת רמי לוי, יוחננוף וכו'.
עוד עולה מהדוחות כי נרשם שיפור בתוצאות של רשת הפארם be: גידול של 11% במכירות שהסתכמו ב-277 מיליון שקל. המכירות בחנויות זהות צמחו ב-11.8% והמכירות למ"ר עלו ב-6.9% ל-5,500 שקל למ"ר. הרשת הציגה שיפור ברווח התפעולי שעלה מ-4 מיליון שקל ל-6 מיליון שקל ושיעורו 2.2% מהמכירות.
