קשה להתרגל לשחר חסון בתפקיד הנהג, אחרי שאודי כגן היה שם במשך כל כך הרבה זמן. שחר עדיין מהוסס, קצת לא בטוח, ונראה שהוא מנסה להתאים את עצמו. אבל הוא מביא לתוכנית נופך אחר, ואפילו עומק מסוים. אם אודי כגן הצטיין בלהצחיק אותנו עד דמעות, שחר חושף צדדים חדשים – עמוקים, עדינים, ואפילו חששניים – ואולי זה בדיוק הקסם שבו.
החיבור עם נרקיס הוסיף עוד רובד מרענן. הרגע היפה ביותר בפרק היה כשהוא הבין ששניהם רווקים, והכריז בביישנות קלה: "אז זה בעצם דייט". נרקיס נראתה מובכת, אבל הצחוקים הכנים של שחר הצליחו לגרום לה להיפתח. הכימיה ביניהם הורגשה דרך המסך, ואפילו מצאתי את עצמי מקווה לפתוח את TMI ולגלות שהם זוג, או לפחות יצאו לדייט.
אהבתי במיוחד את הרגע שבו נרקיס לקחה את תפקיד המראיינת. היא שאלה שאלות אמיתיות ומעניינות, מה שהפך את הסצנה לאותנטית במיוחד. יש משהו מאוד כנה בחילופי תפקידים כאלה – זו דרך מצוינת להכיר טוב יותר את המראיין ואת המרואיין.
עם זאת, זה קצת חטא מהקונספט של התוכנית. אם נרקיס כבר הכריזה שזה הריאיון האחרון שלה, זו הייתה הזדמנות לשאול שאלות עומק משמעותיות יותר. הזדמנות שפוספסה. נרקיס סיפרה שהחליטה להפסיק להתראיין בגלל האכזבה מהסיקור התקשורתי כלפיה – שעוסק פחות ביצירה שלה ויותר בנושאים אישיים כמו זוגיות, רבנים, גירושים וחתונות.
עבור אמן שבא לפרסם את המוזיקה שלו, שאלות כאלה יכולות להיות מעיקות. הנקודה שלה על החשיבות של התמקדות במוזיקה – ולא בצהוב – נכונה וחשובה. גם ככה קשה לאמנים בישראל, אולי שווה להקשיב לביקורת.
אודה שעד הצפייה בפרק, לא התחברתי למוזיקה של נרקיס. אולי זה קשור לעובדה שבהופעה של ברונו מארס היא נעמדה מולי והסתירה לי לרגעים, ומאז נטרתי טינה. אבל במהלך הפרק, עם כל שיר ושיר, הבנתי שאני מכירה את רוב השירים שלה, ושלא מעט מהם שרתי בעצמי באוטו.
לא הכל עבד. הקטע שבו הם הביאו אקורדיון לנגן שירי חגים היה פחות מוצלח לטעמי. זה הרגיש כמו ניסיון לשחזר רגעים שצולמו עם אודי כגן, במקום להתאים את עצמם למנחה החדש. אם היו משתמשים באקורדיון לנגן שירים של נרקיס, זה היה מתאים הרבה יותר – ואפילו מגניב.
לסיכום, שחר חסון עדיין לומד את התפקיד, וזה לגמרי בסדר. יש לו פוטנציאל ענק להפוך את התוכנית לאייקונית בדרכו, אם רק יתפוס יותר מקום כמנחה. ברור שהוא מסוגל להשתולל עם רעיונות ולחשוב בגדול, וזה מה שהיה חסר לי. אם הוא ירצה, התוכנית תוכל להפוך בהנחייתו לאייקונית לא פחות. כמו כן, מקווה לפרק ספיישל של אודי ושחר ביחד. יכול להיות אדיר.
בקיצור, 6 מתוך 10. חמוד, אבל בהתאם לפוטנציאל ולנפשות הפועלות, הם יכולים הרבה יותר.

